Een conversiegerichte website

Bouw een ontwerp naar jouw bedrijfsidentiteit

Onlangs hebben wij een website gebouwd voor Veramax. Zij zijn gespecialiseerd in het bouwen van overkappingen, glazen schuifwanden en veranda´s. Allereerst hebben wij de logo en huisstijl aangepakt. Het logo was blauw/groen, dit hebben wij geel met zwart gemaakt. Zwart straalt autoriteit en vertrouwen uit en geel is een vrolijke kleur.


Door het verwerken van een klein zonnetje in het logo zullen mensen het zich beter voor kunnen stellen als zij een veranda hebben waar zij lekker in de zon kunnen zitten. Vervolgens hebben wij een strak en modern ontwerp ontwikkeld met scroll en hover animaties.


Binnen één week nadat de nieuwe website live is gegaan zijn er al 8 aanvragen voor een offerte via de website binnen gekomen. Wat maakt deze website nou zo conversiegericht? Door het gebruik van goede call-to-actions op de juiste plekken hebben wij de conversie aanzienlijk verhoogd. Ook de structuur van de website draagt hier aan bij.


Bij elk kopje, bijvoorbeeld "Veranda" krijgen mensen eerst informatie te zien (informatie fase) daaronder staat een kopje met "Inspiratie" (overtuigings fase) en daaronder staat een kopje met "offerte aanvragen" (aansporen tot actie). Wil je deze website bekijken of klik hier voor meer informatie.

Nog niet uitgelezen en wil je meer informatie over dit onderwerp? Lees dan onze andere blogs of bezoek de website van OMA.


BENIEUWD WAT WIJ VOOR JOU KUNNEN BETEKENEN?

Binnen 24 uur wordt je gebeld zodat we jouw idee kunnen bespreken.